سرخنکلایی ها - با لهجه و زبان شیرین سرخنکلایی

مطالب و عکس های جالب از سرخنکلا با زبان و لهجه سرخنکلایی (گرگانی)

سرخنکلایی ها - با لهجه و زبان شیرین سرخنکلایی

مطالب و عکس های جالب از سرخنکلا با زبان و لهجه سرخنکلایی (گرگانی)

تصاویر سه بعدی از سرخنکلا

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

 

بخش تازه ای میَن وبلاگ داریم از این به بعد
گرچه وبلاگ سرخنکلایی ها ،تازه را اِفتاده و یَگ زِپّولو  بیننده داره
ولی من کار خودمه مُکُنم
بخش نوی وبلاگ عکسای سه بُعدیه(پانوراما - Panorama)
عکسایی که مِتانین اونارِ بوینین،بچرخانین و اینگاری همُنجه هستین و حضور دارین
خیلی جالب و جذابه...
 
ایشالا این هفته هوا خُب باشه میام سُخُنکِلااز چن جِگا عکس بیگیرم
اگَ مِتانین بگین از کِجِنا سه بُعدی مخایین براتان آماده کنم
فعلا از این جناهایی که مینویسم دارم دِرِس منم:
تپه،قبرستانی،چاررا گلباغ
مصوم زاده پایین
بزودی....

نظرات (۳)

سلام
جالب بود...
...................................
درد میفروشم
خریداری؟
با(سیاست ما هم عین دیانت ماست؟)به روزم.
دردفروشی
painstore.blog.ir
زودتر این قسمته تکمیل کن. درود
پاسخ:
سلام
ایشالا این هفته هوا خُب باشه میام سُخُنکِلااز چن جِگا عکس بیگیرم
اگَ مِتانین بگین از کِجِنا سه بُعدی مخایین براتان آماده کنم
فعلا از این جناهایی که مینویسم دارم دِرِس منم:
تپه،قبرستانی،چاررا گلباغ
مصوم زاده پایین
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۴ علی اصغر تاجیک قنبری
با سلام و خسته نباشید خدمت شما که زحمت زیادی کشیدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی