سرخنکلایی ها - با لهجه و زبان شیرین سرخنکلایی

مطالب و عکس های جالب از سرخنکلا با زبان و لهجه سرخنکلایی (گرگانی)

سرخنکلایی ها - با لهجه و زبان شیرین سرخنکلایی

مطالب و عکس های جالب از سرخنکلا با زبان و لهجه سرخنکلایی (گرگانی)

سَرت کِلا نره!

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

سرت کلا نره - سرخنکلایی ها

3 ساله بودم.

یَگ رو ز بعدِ سالِمایی، این پییَرما و مارَم خدا بیامرز، خواستان روانه بِشان بِران مَشَد.

منم گیر دادم اِفتادم دُنبالیشان که چی؟ منم مخوام بیام مَشَد! بدجور تنگِلام آنداختمشان!

پییَرم هم نمتانِست منِ رِ جغاب کنه که . من خودمه نِمثه از اون تُمّان کنده ها کرده بودم!بستم به زینیمَک زدن... بِگَ مِشِد منِ رِ نَوِران با خودشان؟ 

ایلّا اینکه باج بِدان.

دادام هم دس کرد میَنِ جیفشو یَگ پنجا تومنی نو بَرقَد داد دست من تا را نَفتم دُنبالیشان.

من اَم قَرّوک!

گفتم این یَگ زوپّولو چیه؟ سر منِ رِ مخایین کِلا بذارین؟

آقا سَرتِ درد نایارم ... پنجایی رِ ازم گرفت و یَگ دانه 20 تومنی طِرفم دراز کرد.

منم 20 تومنی رِ میَنِ هوا پنقال زدم و  چکله سما  زنان رفتم با تخیلاتم پول دار بِشم!!!

سرت کِلا نره!!!!!.......

نظرات (۵)

یادوچگیامان افتادیم دادات نگفت خواک کشته
سلام من تازه شما را یافته ام امید توفیق
والا من سخنکلایی صحبت کرنمم یادم رفت
پاسخ:
سلام صب بخیر !!!
خدا قوت!!!
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۶ سخنکلایی
هی بابا هی
دگه از سخنکلا چیزی نمانده از چهارطرف که محاصره شدیم روزبروز هم پیشرفت شان بیشتر شده تازه مخواستان شورای شهر رو هم ازما بیگیرن که البته نتانستان و دارن برا دوره بعد کار میکنن همیجور پیش بریم تا چند سال دگه همه ما کرگر اونا میشیم
درست میشه ایشا...
سرخنکلا رِ عشقه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی